W 2016 roku niemiecka gazeta "Der Spiegel" opublikowała dane dotyczące nieprawidłowości, jakich mieli dopuścić się w swoich zeznaniach podatkowych między innymi Cristiano Ronaldo, Mesut Oezil czy Jose Mourinho. Informacje publikowane w gazecie pochodziły z platformy Football Leaks. Po serii artykułów niemiecka gazeta została pozwana przez przedstawicieli wyżej wymienionych osób i przegrała proces, w konsekwencji czego musiała wycofać artykuły dotyczące ich zeznań podatkowych oraz nie poruszać więcej tego tematu. "Der Spiegel" złożył jednak odwołanie od tej decyzji i po ponad 2 latach sąd cofnął poprzedni wyrok. Po ogłoszeniu nowej decyzji gazeta może ponownie opublikować artykuły dotyczące zeznań podatkowych Ronaldo, Oezila i Mourinho oraz dalej publikować artykuły o podobnej tematyce.