On jest wielkim atutem. Z komercyjnego punktu widzenia jego wpływ jest niesamowity. Wierzymy, że w zeszłym roku sprzedaliśmy więcej koszulek niż jakikolwiek inny klub. Następny rok będzie jeszcze lepszy. Koszulka Messiego sprzedaje się zdecydowanie najlepiej. Popyt był ogromny. Gdybyśmy mogli produkować więcej, to więcej byśmy sprzedali. Nowi sponsorzy? Już wcześniej popyt był duży, ale teraz jest większy niż kiedykolwiek. Odnotowaliśmy znaczny wzrost ofert. Sporo zapytań otrzymaliśmy jeszcze zanim podpisał kontrakt z PSG. Odczuliśmy wpływ Messiego we wszystkich aspektach naszej działalności: od sponsoringu, przez merchandising, aż po sprzedaż biletów. Istnieje ogromne zainteresowanie biletami. Nie możemy go zaspokoić, więc rośnie rynek wtórny. To jeden z elementów, który musimy rozważyć w naszej strategii cenowej. Nie byłoby zaskoczeniem, gdyby ceny wzrosły. Muszą być jednak przystępne, aby wszyscy nasi kibice mogli przychodzić na mecze.